آویز هایی با طراحی خاص و هنری با آویزهایی به سبک فانوس های قدیمی

چهارشنبه 15 مرداد 1399
10:43
bloava

وضعیت هنری و غیر معمول این آویزهای شیشه ای گرد با سبک مدرن این سرویس بهداشتی بسیار برنامه ریزی شده است. خطوط اساسی و تمیز ، تمایز ، روشنایی مستقیم ، فضای باز و برنامه و ترکیبی از رنگها و نشانگرهای بی طرف برجسته ترین و اصلی ترین نکات برجسته سبک معاصر است. علیرغم اینکه طراحی حمام های مدرن ممکن است با لبه ها و گوشه های تیز بارگذاری شده و ظاهری خشن و سرد داشته باشد ، اما دارندگان دایره ای تا دور این دستگاه های نورپردازی و قلاب هاب حوله دستی ساخته شده ، تأثیر مطلوبی و جذاب را در رابطه با آن به وجود آورده اند. این سرویس بهداشتی به حمام به سبک معاصرایجاد کرده است . سعی کنید تا حد امکان از سطوح هوشمند بهره مند شوید ، به عنوان مثال آینه ها و چراغ های موجود در تقویت کننده حمام. بزرگ شدن فضای کمی توهم است. چراغ ها و آینه ها دو دستگاه اصلی هستند که می توانند در هنگام استفاده از سطوح هوشمند فضای کمی بزرگتر کنند. در این حمام معاصر ، برنامه ریز از سطوح سبک و هوشمند - شیرآلات استیل ، مجموعه های ظرف و آینه ها - برای گسترش درک بصری استفاده کرده است.

همانطور که احتمالاً آگاه هستید ، حمام و سرویس بهداشتی شیک و مدرن جذابیت بی نظیری دارند. دستورالعمل ها برای ساماندهی اثاثیه ، تناسب و هماهنگی رنگ ها در حمام ، استفاده از لاتین به سبک روشویی کابینتی در سبک های عالی ، شیرآلات مدرن و از جمله عناصری است که در غنی سازی داخلی سرویس بهداشتی و حمام مدرن و کابینت روشویی تمیز در نظر گرفته شده است. . علیرغم اینکه انتخاب فلزات و چیدمان آنها یکی از ترفندهای طراحی حمام های امروزی است ، اما می تواند یک کار قابل توجه و قانع کننده در بهبود سرویس بهداشتی شما داشته باشد. به عنوان مثال ، مخلوط فلزات ، نقره ، طلا ، فلز ، آهن ، مس و غیره روشی فوق العاده برای افزودن فتنه بصری و عمیق بودن به فضای حمام است. روشنایی سرویس بهداشتی یکی از پر انرژی ترین نقاط برای استفاده از فلزات است. سبک مزین این چراغ آهنی که بر بالای روشویی کابینتی آویزان شده است شاهکار است. همچنین به دلیل مهندسی خم شده سقف و هنر دستباف زیبا روی روشویی کابینتی ، به نظر می رسد بدون تردید این حمام کوچک برای خانواده های سلطنتی مناسب است.


[ بازدید : 225 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تولیدکننده کابینت روشویی و کابین دوش است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]